Tilaus- ja sopimusehdot

Bar Hurmos-verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.4.2020 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Kanniskeluravintolat Oy y-tunnus 2812538-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.barhurmos.fi/verkkokauppa ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Toimitustapa normaalitilanteessa on postitus.

Toimitustilauksissa postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tilaus postitetaan 1-3 arkipäivän kuluttua tilauksen tekemisestä.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan barhurmos.fi/verkkokauppa etusivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimitustapa on postitus. Mikäli valitset tuotteelle noudon, voit tarkistaa toimituksesta puhelimitse +358 tai tilaukset@barhurmos.fi. Toimitamme toimitustilaukset pakettina ja pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan “särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kanniskeluravintolat Oy ei ole vastuussa vioista, jotka johtuvat tavaran käytöstä tai tuotteissa olevasta luonnollisesta kulumisesta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • kopio Kanniskeluravintolat Oy tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Kanniskeluravintolat Oy / Bar Hurmos
Torikatu 5
44100 Äänekoski

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton, käsittelyn ja hyväksynnän jälkeen. Emme vastaa tuotteen palauttamiseen liittyvistä postitus- tai muista kuluista.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tilaukset@barhurmos.fi tai postitse:

Kanniskeluravintolat Oy / Bar Hurmos
Torikatu 5
44100 Äänekoski

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kanniskeluravintolat Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Kanniskeluravintolat Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.